Arhiva zilnică: August 6, 2017

RMN duhovnicesc

Inițial publicat pe Perla Suferinţei:
”Am fost la clinica lui Dumnezeu pentru un control de rutină. Am constatat că sănătatea mea e tare șubredă. Când Dumnezeu mi-a luat tensiunea, am văzut că umilința mea era foarte mică. La…

Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

Nunta Ruben și Ancuța

Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

Puţini sînt ceice află

Inițial publicat pe ARMONIA MAGAZINE – USA:
 Intraţi pe poarta cea strîmtă. Căci largă este poarta, lată este calea care duce la pierzare, şi mulţi sînt ceice intră pe ea. (Matei 7: 13) Domnul Isus, ca de obicei, vorbea…

Publicat în Uncategorized

Criza din Venezuela este dince în ce mai mare. Să ne rugăm ca Bunul Dumnezeu să intervină

Statele membre ale organizaţiei Mercosur au luat, sâmbătă, decizia de a suspenda Venezuela din organizaţie pe termen nedeterminat, punând şi mai multă presiune asupra preşedintelui Nicolas Maduro pentru a dizolva Adunarea Constituantă şi pentru a restabili ordinea democratică, potrivit Reuters, … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized

Versetul de aur pentru mine și tine

Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

Să continuăm să ne rugăm pentru Venezuela!

Venezuela…tara in care oamenii mor de foame. Ca si pana acum, Misiunea Hristic continua sa dea hrana in fiecare zi copiilor de la periferia orasului Maturin. Pt. detalii accesati  www.hristic.ro

Publicat în Uncategorized