V O R B E 


Am gândit inițial :”mă voi ruga Domnului să aducă iarăşi zile ploioase peste Londra, ca să vină frații şi surorile la adunare”…mi-am dat seama apoi că nu mă rog bine…ci trebuie să mă rog: „Doamne adu vreme bună la Londra, cu mult soare, căldură ca să iasă la iveală prioritățile fiecăruia în astfel de condiții, când ispita de a merge altundeva, de a profita de vremea frumoasă este mare, în fața deciziei de a merge la părtăşie, azi la 6, la adunare.” Dar cumva trebuie să se diferențieze grâul de neghină. Vede cerul ce iubeşti mai mult, vede şi biserica… Oare câți vor cădea în această ispită?

Biserica Penticostală Betania, Londra

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la V O R B E 

  1. Pingback: V O R B E  — Pastor Ciprian Barsan – Si ce ar folosi unui om sa castige toata lumea, daca si-ar pierde sufletul?

Lasă un răspuns

