Arhiva zilnică: Iunie 19, 2017

Gândul bun de seară…

Când îl iubești pe Dumnezeu din toată inima ta ești dispus să investești pentru împărăție și disponibil pentru lucrarea Împăratului!Iubirea lui Dumnezeu, te ajută să părăsești zona de confort și să privești altfel viața! Când îl iubești pe Dumnezeu cu … Continuă lectura

Publicat în Bucuria sufletului | Lasă un comentariu

Vizionează „Promisiunea Lui Dumnezeu pentru, astăzi (289)” pe YouTube

Publicat în Uncategorized | 3 comentarii

ISIS a omorat doi misionari chinezi care predicau in Pakistan!

Inițial publicat pe CrestinTotal.ro:
Ministerul de interne al Pakistanului a confirmat faptul că cei doi cetățeni chinezi , care au fost răpiți și uciși de militanții de stat islamic au fost predicatori. Bărbații au fost răpiți luna trecută…

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Coaliția pentru Familie și criticii ei

Inițial publicat pe Vaisamar:
Zilele astea, printre picături, am reușit să-mi adun gândurile pentru a comenta unul dintre subiectele care frământă societatea românească în ultimele luni. Mai jos începutul articolului. Materialul integral AICI. *** Pe 23 mai 2016, Coaliția…

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Botez în apă- Biserica Penticostală „Eben-Ezer” Bocșa Montană

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

V O R B E 

Am gândit inițial :”mă voi ruga Domnului să aducă iarăşi zile ploioase peste Londra, ca să vină frații şi surorile la adunare”…mi-am dat seama apoi că nu mă rog bine…ci trebuie să mă rog: „Doamne adu vreme bună la Londra, … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | 2 comentarii

Versetul de aur pentru mine și tine

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Program turneu Speranța – Vremea trezirii || Turneu 2017

Inițial publicat pe CrestinTotal.ro:
În perioada 23 Iunie – 9 Iulie, Misiunea Speranța organizează turneul anual de evanghelizare în România și Ucraina.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Evanghelizare Cămin cultural Satul Izvoarele-Hunedoara

Publicat în Bucuria sufletului | Lasă un comentariu

Dan Puric, mesaj sfâșietor pentru tinerii români: Mi-e sete ca acest tineret să se întoarcă la Dumnezeu. Libertatea fără Dumnezeu este primul pas spre sclavie. Își cer singur lanțurile

Dan Puric – actor, eseist, autor și regizor de teatru român, care a jucat în teatru, film și în spectacole de televiziune, a fost invitatul emisiunii Mic dejun cu un campion de la TVR 2.   Acesta a vorbit, printre … Continuă lectura

Publicat în Bucuria sufletului | 1 comentariu