Arhiva zilnică: Iunie 18, 2017

Portugalia: 62 de morți în incendiile de pădure din centrul țării. Dumnezeu sa aibe MILĂ

Un nou bilanț al persoanelor decedate în incendiile de pădure produse sâmbătă, în regiunea Leiria, din centrul Portugaliei, indică 62 de morți și peste 50 de răniți, informează AFP și DPA citând un anunț făcut duminică de secretarul de stat … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | 2 comentarii

Salvați din accidentul teribil doar pentru ca pastorul le-a spus sa mai stea înăuntru sa se roage…

Doi tineri au murit după ce maşina lor s-a răsturnat în curtea unei case de rugăciuneDoi tineri au murit după ce maşina lor s-a răsturnat în curtea unei case de rugăciune.Doi tineri din localitatea Tureac, judeţul Bistriţa-Năsăud au murit, sâmbătă, … Continuă lectura

Publicat în EVENIMENTE | 10 comentarii

R U G Ă C I U N E

L-am rugat pe Dumnezeu să ia mândria de la mine, și Dumnezeu mi-a răspuns: Nu. Mândria nu se ia. De ea trebuie să te lepezi. L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea răbdare și El mi-a răspuns: Nu. Răbdarea este cununa … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | 2 comentarii

Așa o văd pe Ioana, făcând cu plăcere stagiul medical de la sfârșit de an școlar. Examene multe, urmate de o lună de practică într-o clinică. Ea este din nou în Clinica din Ambalavato, care a luat de câteva ori … Continuă lectura

Publicat în Bucuria sufletului

PRAY FOR MONGOLIA !

În deșertul Gobi m-am rugat cu brațele întinse spre cer pentru poporul mongol ! Paul Ion

Publicat în Uncategorized