Întrebãri şi rãspunsuri


Întrebãri şi rãspunsuri
Sunt eu, oare, una cu Tine,

Şi inima mea bate-alãturi de-a Ta?

Sunt eu pregãtitã pentru ziua ce vine,

Mã simt în siguranţã sub aripa Ta?
Aştept în tãcere a Ta izbâvire,

Când lupte crunte în mine se dau?

Caut eu,dintre toate,a Ta privire,

Mã plec smeritã-n rugãciune sã stau?
Mã-ncred eu în Tine cu toatã fiinţa mea,

Prin valea cea seacã când trece piciorul?

Şi mã abandonez,mã las în Mâna Ta,

Sã mã conduci,sã-Ţi pot simţi fiorul?
Nu,Doamne; ci numai harul Tãu

Îmi este de ajuns pe calea-Ţi dreaptã.

Cãci mã-nsoţeşti de-i bine sau de-i rãu,

La capãt,chiar,cununa mã aşteaptã.
Eu te iubesc,şi nu pot despãrţitã,sta,de Tine.

Pot totul doar când Tu îmi dai putere.

Nu pot sã înţeleg cum ai privit spre mine,

Atunci când vina mea-Ţi pricinuia durere.
Dar înţeleg atât: cã numai Tu puteai,

Sã mã salvezi de moarte,de blestem.

Şi când mi-e greu,mi-aduc aminte cum spuneai,

Cã nicicând nu mã laşi,sã lupt,sã nu mã tem.
Prin Tine voi învinge,cãci Tu eşti credincios,

Îţi ţi Cuvântul care Ţi l-ai dat.

Şi pentru toate,astãzi,Îţi mulţumesc frumos,

La poala crucii Tale,viaţa am aflat!
Marcela Voicu

Acest articol a fost publicat în Bucuria sufletului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.