Conferinta regionala Vakinankaratra-EVANGHELIZAREA PE CELULE

Au trecut repede cele 3 zile de conferință și am să vă mai povestesc despre ele, că am învățat multe lucruri interesante.

Am avut și bucuria să petrecem câțiva păstori și eu un timp particular cu echipa FOIBE (Comitetul Executiv Național al Bisericilor Assemblee de Dieu din Madagascar). Am fost inspirați de viziunea lor de a tripla numărul bisericilor de la 700, câte au preluat în mandatul lor, până la 2100 biserici, când vor termina mandatul în 2019-2020. Ne-au îndemnat să folosim toate mijloacele posibile să atingem cât mai mulți oameni cu Evanghelia: evanghelizări directe, grupurile celulă – în orașe, în special, radioul, echiparea lucrătorilor.
La final de conferință, echipa FOIBE s-a rugat pentru păstorii din regiune, familiile și bisericile lor. Înainte de asta, m-au chemat în față și s-au rugat special pentru mine – sănătate, putere, înțelepciune, har, pentru călătoria spre România pe care o vom face, pentru familia mea și pentru lucrarea noastră misionară alături de păstorii malgași, în Madagascar. Am fost atât de atins și m-am simțit așa de recunoscător pentru acest lucru! 
Before leaving Madagascar for a short period of time going to Romania, I had the blessing that the FOIBE (National Assembly Committee of the Assemblies of God Madagascar) would pray for me, for my family and for the ministry we do in the Red Island together with malagasy pastors from the Vakinankaratra Region. Thank you very much for your prayers, dear pastors of FOIBE!

Marcel Șaitiș

Acest articol a fost publicat în Madagascar. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Conferinta regionala Vakinankaratra-EVANGHELIZAREA PE CELULE

  1. Marcel, Dumnezeu sa te binevuvanteze

Comentariile sunt închise.