Arhiva zilnică: Iunie 2, 2017

Vizionează „Tiberiu Pop – De ce exista suferinta?” pe YouTube

Cea mai frecventă întrebare de care ne lovim când evanghelizăm pe cineva este: dacă Dumnezeu e bun, de ce există suferință? unde a fost Dumnezeu când mi-a murit soțul, mi s-a îmbolnăvit copilul, mi-am pierdut serviciul? Unde? De ce exită … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized

Versetul de aur pentru tine ßi mine

Publicat în Uncategorized

Lucrările Duhului Sfânt

Inițial publicat pe B a r z i l a i – e n – D a n (Un Barzilai izvorât din Dan):
B a r z i l a i – e n – D a n (Un Barzilai izvorât din Dan) Vezi articol original

Publicat în Uncategorized | 2 comentarii

La mulți ani Paul! 

Ești o MINUNE, darul lui Dumnezeu pentru noi!  Paul, mulțumim lui Dumnezeu pentru tine… Te iubim mult! Dumnezeu să te binecuvànteze cu multă sănătate… La mulți ani fiule! 

Publicat în Uncategorized

V O R B E 

USR îmi amintește de vizita lui Obama în Kenya. O țară grav afectată de terorism, sărăcie, SIDA, corupție, lipsă de educație, primește vizita primului președinte american care avea și rădăcini keniene. Ghici care a fost preocuparea lui Obama? Să îi … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized

ALT Complex studențesc, 29 mai

Publicat în Uncategorized