Răspunsul Pastorul Adrian (Andy) Olariu cu privirea la articolele apărute pe internet! 

Noutati Crestine

Multă pace. Sunt Pastorul Adrian (Andy) Olariu, al bisericii Ekklesia Christian Center din Phoenix Az.Am văzut articolele scrise pe internet si nu numai. Cu privire la mine si impotriva mea. Nu mă surprinde deoarece am fost amenințat telefonic si prin sms-uri de un „frate” ca voi fi denigrat in toată mass-media românească.

Lucru care sa si întâmplat după cum se vede.

Apreciez sinceritatea dumneavoastră care se vede prin faptul că doriți să aflați si parerea celui în cauză .

Cat despre cazul meu de emigrare. Nu sunt in nici un conflict cu autoritățile Americane de emigrare. Biserica Ekklesia am facut o aplicatie în dreptul meu pentru a beneficia de visa R1 (de lucru in domeniul religios) dosarul este în curs de desfășurare, iar în această perioadă de așteptare mi sa sugerat că ar fi mai bine sa astept răspunsul in Canada ( eu soția si copiii fiind cetățeni Canadieni).

În…

Vezi articol original 91 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.