Comunicat al Cultulului Creștin Penticostal – lui Florin Ianovici i se retrage recunoașterea ordinării ca pastor

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Comunicat al Cultulului Creștin Penticostal – lui Florin Ianovici i se retrage recunoașterea ordinării ca pastor

  1. Extra nemaipomenit, cum ar spune nepoțelul meu!
    Se vede cu ochiul liber: ura la purtător, invidia la ea acasă…UNDE-I SFIINȚENIA, DRAGOSTEA? Dacă nu se adunau așa mulți oameni la Romexpo nu se iritau cei de la cult…cred că nici nu-l băgau în seamă pe Ianovici, dar așa cum stau lucrurile,…au explodat pur și simplu. Ăștia de la conducerea cultului nu se mai satură să zămislească răul….Ce vor să demonstreze cu asta? Iartă-i Doamne! Sunt penibili!

  2. Pingback: Comunicat al Cultulului Creștin Penticostal – lui Florin Ianovici i se retrage recunoașterea ordinării ca pastor |

  3. Cel mai simplu ar fi să-i interzică intrarea în veșnicie, alături de Hristos.

    • Credinta personala este conditia mantuirii. Comentariu mi se pare rautacios si nepotrivit. Nimeni nu interzice fr pastor Ianovici intrarea in cer. Singura piedica și-o poate pune doar dansul

  4. Provin de la cultul baptist, unde am copilărit, dar întotdeauna am avut senzația că penticostalii sunt mult mai spirituali, mai profunzi. Ce pot să spun este că sunt dezamăgită…acum îi cunosc mai îndeaproape și mă doare să văd că fac stăruințe pentru daruri dar…mai bine ar face stăruințe pentru Dragoste, căci e cea mai importantă, nu-i așa? Mi-aș dori ca fiecare biserică, indiferent de denominațiune, să adere mai mult la Dragoste. Vine Isus. Să-I lăsăm Lui judecata.
    Dacă mesajul meu a fost răutăcios, atunci cum categorisiți atitudinea cultului?
    Îmi cer scuze dacă am deranjat cu părerile mele. Dumnezeu este DRAGOSTE.

  5. Problema legata de disciplina trebuia discutata si rezolvata in biserica in care a slujit,nu in biroul sau la telefon! Ianovici nu e nici primul si nici ultimul.Vor urma si altii…Pacat!

Comentariile sunt închise.