Vă rog să mijlociți pentru colegul meu SORIN CRIȘAN! SHARE!!!


După o operație dificilă la glanda parotida Sorin are nevoie de rugăciunile noastre, are dureri, partea dreaptă este amorțită și umflată! 

Să ne rugăm! Dumnezeu să lucreze! Sorine când îmi era greu și sufletul îmi era amărât îmi    cânta-i „spune- tot necazul numai Domnului”

Din Madagascar, ne rugăm pentru tine!

Cu dragoste,

Ciprian Bârsan

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Vă rog să mijlociți pentru colegul meu SORIN CRIȘAN! SHARE!!!

  1. Dumnezeu să lucreze cu putere

  2. Dumnezeu este același care poate vindeca , doctorii fac totul pentru cei bolnavi dar Cel care vindecă este Domnul! Ne vom ruga pentru fratele si prietenul nostru! Domnul sa se îndure si sa lucreze!

Comentariile sunt închise.