…DOR DE CANAAN …. 

Cu pasi desculti vantur nisipul pustiei 

Hainele-mi sunt prea grele si prea vechi

dar lasa-ma Doamne sa viu mai sproape 

S-ascult cantarea de biruinta a Mariei ….

Lasa-ma sa viu mai aproape de Tine ,

Sa-ti ascult vocea si sa ma minunez … 

Stiu ca locul pe care satu este sfint

De-aceea mi-am lasat incaltamintea 

In casele idolilor , la portile Egiptului,

Si parca-asa e mai bine ….
…. Cu pasi desculti vantur nisipul pustiei, 

e moale , e cald ….

Mi.-e cald si mi-a sete ! 

O lasa-ma Doamne s-ajung si sa beau 

din apa Iordanului si sa-mi astampar setea ! 
…. Gandurile m-au napadit.

Gloata e la iesire spre riu 

numai eu m-am ratacit prin pustie ….

Dar iata Iordanul , si hotarele Canaanului sunt aproape !

… Numai Iordanul mi-a trezit dorul sa cant 

si dorul de Canaan m-a facut sa aud cantarea Mariei …
Iti multumesc Doamne

pentru aceasta oaza verde in bezna pustiei ! …..

autor necunoscut….

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.