A.W.Tozer – Creștinii nu spun minciuni, ei le cântă la biserică

Depozitarul lui Dumnezeu

tozerProlog

Gândul lui A.W.Tozer nu este o generalizare sau exagerare ci pur si simplu tendința unei realități. Dacă tu te afli printre cei care mereu cântă conștient și cu conștiința funcțională, atunci acest articol nu ți se adresează.

Cântă în continuare, bucură-te!

………………………………………………………………………………………………………….

Azi de dimineață pe un grup teologic, un „trib” cum le numesc eu pe facebook, am văzut poza asta. Am zis că o postez deseară. Haideți să fim sinceri și serioși pe calea credinței și  să avem mereu grija ce cântăm pentru că se întâmplă de multe ori să ni se întâmple exact ce cântăm! Și să fim testați din partea lui Dumnezeu, să vadă dacă cu adevărat ne dorim, tânjim, suntem pasionați de ceea ce fredonăm, cântăm.

Avem cântări gen „Doamne,mă predau azi ȚIE” ,iți predau Ție toată viața mea, bussinesu’ meu, jobu meu, afacerea mea, familia mea, finanțele mele, sănătatea mea, proprietățile mele, mașina…

Vezi articol original 941 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.