Arhiva zilnică: Mai 3, 2017

CHILDREN ABDUCTED BY „CHILD PROTECTIVE SERVICES”

Inițial publicat pe Wings of the Wind:
These are true stories, four of which have been covered to different degrees on this blog. I hadn’t looked at the Baby Aria and her family website for awhile. I found this…

Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

Vizionează „Promisiunea Lui Dumnezeu pentru tine, astăzi (263)” pe YouTube

Publicat în Uncategorized

Am învăţat…

Am învățat că dincolo de toate, De lacrimi, suferință și dureri, Există-n noi un dor de libertate, Ce ne avântă și ne dă puteri. Am învățat că dincolo de fire, Există ceva mult mai important, O inimă-mbrăcată cu iubire, E … Continuă lectura

Publicat în Bucuria sufletului

Versetul de aur pentru mine și tine

Imagine | Publicat pe de

Este Scris: Păzește Cuvântul! 

* Psalmii 119:11 Strâng Cuvântul Tău în inima mea, ca să nu păcătuiesc împotriva Ta!  * Psalmii 119:16 Mă desfătez în orânduirile Tale şi nu uit Cuvântul Tău.  * Psalmii 119:17 Fă bine robului Tău, ca să trăiesc şi să … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized

La mulți ani Cosmin Cnejevici! 

Cosmin, indiferent de crize, conflicte interioare sau circumstanțe nefavorabile nu-ți uita niciodată CHEMAREA!Fiecare zi e o mare oportunitate, oferită de Dumnezeu, apropie-te pe Cuvânt și CREȘTE spiritual! COSMIN, Dumnezeu să te binecuvânteze mult! La mulți ani, alături de Dumnezeu și … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized

Adi Hentea este mai bine dar continuați să vă rugați pentru el și să-l sprijiniți…

Inițial publicat pe Aradul Evanghelic:
Am avut zilele trecute prima vizită medicală de după întoarcerea mea în România. Situația anatomică a ochiului se prezintă la fel de bine ca și la vizitele anterioare din America. Corneea transplantată nu a…

Publicat în Uncategorized

Sărbătoare la Biserica Penticostală din Ourense, Spania ( Ordinare de diacon ) 

Momente de bucurie în Biserica Penticostală Muntele Sionului Ourense Duminică 30;04;2017 în ceata slujitorilor sa mai adăugat un suflet în persoana fratelui Nicu Alexa pentru slujba de diacon alături de biserica din loc am fost onorați de prezența următorilor oaspeți … Continuă lectura

Publicat în Bucuria sufletului | Etichetat , ,

Strigăt de disperare al mamei doctoriței Smicală

Durere și deznădejde pe chipul Luciei Smicală, mama doctoriței nemțence Camelia Smicală, ca răspuns la infernul prin care este nevoită să treacă fiica ei, la mii de kilometri depărtare de casă. Ajunsă aproape la capătul puterilor, bătrâna a venit astăzi … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized