M U L Ț U M E S C 


Azi am fost la mama si i-am transmis mesajele voastre. Nu stiu cat a putut sa retina, avand in vedere ca nu a putut sa stea de vorba cu mine, aratand obosita, adormind in timp ce vorbeam cu ea. Mi-a spus sa multumesc tuturor pentru sustinerea in rugaciune. Dialogul intre mine si mama a fost mai mult un monolog, in care eu vorbeam iar ea cu ochi inchisi imi mai dadea semn ca asculta. Vestea buna a zile este ca a reusit sa mearga vre-o 10 metri asistata de doua persoane. In ce priveste restul buletinului medical: rinichi inca nu dau semne de refacere, plamni si ei nu dau semne bune, inca respira greu, interventia cardiologa sa ia imagini a inimii cu camera video este amanat pina va suporta interventia. In rest, am putea spune ca este mai bine, cu pasi mici de recuparare. Este in conditii stabile si va fi mutata la o alta sectie. Fotografia este facuta ieri, azi mama dormea bine….Ca o nota personala, va rog sa continuati sa o sustineti in rugaciune, apeland la bunatatea cerului in ce priveste santatea si pregatirea personala pentru vesnicii. Sanatatea spirituala, a unei minti limpede si multumitoare Domnului este mai important decat orice alt lucru, pregatiti sa intram in prezenta Domnului nostru. Multumesc fratietatii pentru gandurile bune fata de mama mea!

Sursa: Caius Obeada

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.