Talida Tolnai (37 de ani, handbal, de cinci ori campioană națională, trei Cupe ale României, City Cup și Cupa EHF, Cupa Turciei, campioană mondială de tineret și Universitară, bronz cu naționala la CE 2010)


”Înainte să mă întorc la Dumnezeu, eu eram un om de rând. Am cunoscut păcatul. Am umblat în lume, am căutat să aflu plăcerile lumii acesteia şi la un moment dat am început să îmi dau seama că nu asta este ceea ce vreau de la viaţă. Dumnezeu este cel care te întăreşte şi te ţine sus în vârful piramidei, fără el nu putem să facem nimic. Nu religia este cea care te mântuieşte, ci Domnul Iisus Christos şi credinţa. Când auzeau că sunt pocăită, unele colege spuneau că eu vreau să le schimb gândirea, religia. Le-am spus că nu caut lucrul acesta. Le-am îndemnat, însă, mereu să citească cuvântul lui Dumnezeu, din Biblie, pentru că acolo găsesc întrebările pe care mi le puneau. Lor li se pare ceva ieşit din comun că eu, în fiecare zi, citesc din Biblie şi mă rog” – Talida Tolnai

Sursa: http://m.libertatea.ro/mistic/cum-petrec-pastele-fosti-si-actuali-sportivi-care-apartin-de-diferite-culte-religioase-1798164

Acest articol a fost publicat în EVENIMENTE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.