Poveste de viață


Morissa se îndrepta cu mașina spre locul său de muncă, crezând că urmează să aibă o zi obișnuită. Însă anume această zi a fost foarte specială. Atunci când nu lucrează ca make-up artist, Morissa este chelneriță în localul Hooters din Phoenix, Arizona.
În timp ce intra în parcarea localului Hooters, Morissa a observat un bărbat bărbos și nepieptănat, stând pe bordură. În loc să intre rapid în restaurant și să-l ignore, ea s-a apropiat de el și l-a întrebat dacă este bine. Acest mic gest de blândețe a fost suficient pentru ca bărbatul să izbucnească în plâns. „L-am ajutat să se ridice de jos și, ținându-l de mână, m-am prezentat. Îl chema Rick. I-am spus că lucrez la Hooters și că voi fi bucuroasă să-l deservesc. L-am așezat la o masă, zicându-i că poate să comande orice dorește și că eu voi achita nota de plată.” a scris ea pe Facebook.
Când au început să discute, Rick i-a povestit Morrisei istoria vieții sale. El era din Ohio și a fost lovit de o mașină. Dar nu putea să meargă la spital, pentru că nu avea niciun act – nici măcar un buletin care să-i confirme identitatea.


După ce a terminat de mâncat, Rick și-a exprimat recunoștința față de Morrisa, spunându-i că ea practic i-a reîntors speranța. Ei au făcut o poză împreună (mai jos). Iar înainte să părăsească localul, Rick i-a făcut tinerei un cadou neașteptat.
Citește mai departe pentru a vedea despre ce este vorba…
„Astăzi, când am ajuns la serviciu, s-a întâmplat să văd în oglinda retrovizoare un bărbat, care stătea așezat pe bordura de peste drum. Numele lui era Rick. M-am apropiat de el și l-am întrebat dacă se simte bine… el abia a murmurat un „nu” și, lăsându-și privirea în jos, a început să plângă în hohote. L-am întrebat dacă-i este foame… el mi-a răspuns că este foarte flămând.
L-am ajutat să se ridice și mi-am trecut mâna pe sub brațul lui.”
„M-am prezentat. I-am spus că lucrez la Hooters și că voi fi bucuroasă să-l deservesc. L-am așezat la o masă și i-am zis să comande orice dorește și că eu voi achita nota de plată. Clienții de la o altă masă i-au cumpărat un desert. El era foarte recunoscător… mi-a povestit că a venit din Ohio și că a fost lovit de o mașină, dar n-a putut merge la spital, pentru că nu are nici măcar un act de identitate. Mi-a arătat lănțișorul lui, pe care era gravată inscripția „Phillipians 4:13”. Era singurul lucru pe care îl avea.
Am plâns împreună.”
„El a terminat de mâncat și mi-a zis că nu-mi va uita niciodată chipul și numele și că eu i-am reîntors speranța. L-am întrebat dacă este de acord să facem o poză împreună. A fost încântat de această idee. Chiar a scos un pieptene mic și și-a aranjat barba pentru fotografia noastră… ce drăguț! Când era pregătit să plece, el și-a dat jos lănțișorul și mi l-a dat mie, spunându-mi că vrea ca eu să-l păstrez. Am rămas mută de uimire. Încă mai sunt.
Acest om mi-a dat singurul său lucru valoros. Este o datorie pe care nu voi fi capabilă niciodată s-o returnez.”
„Nu-l voi uita niciodată pe Rick și puținele momente petrecute cu el. Vă rog, amintiți-vă să fiți blânzi. Amintiți-vă să acordați un ajutor acolo unde este posibil și să fiți generoși.
Dacă poți, distribuie acest articol ca un memento, ca mai mulți oameni să poată trimite gânduri bune lui Rick și altor oameni fără adăpost, care au nevoie de ele. Să aveți o zi minunată.”
O poveste incredibilă, o tânără generoasă și bună la inimă. Te respectăm, Morissa și avem nevoie de mai mulți oameni ca tine în această lume! 

Sursa: 

https://www.littlethings.com/

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.