Evanghelizari în Manandona


Pastorul Samisoa a început la Manandona o lucrare de plantare de biserică de 6 luni. Am avut această localitate pe inimă de 2 ani, așa că l-am rugat să îmi permită să îi fiu alături în mod constant în următoarea etapă. Așa că în fiecare joi de la ora 16.00, undeva spre mijlocul satului, într-o mică intersecție de case tradiționale din pământ și cărămidă, împărtășim Evanghelia cu oamenii care se adună. Sperăm ca încet să se formeze un mic grup de oameni și apoi să ne gândim la o mică biserică acolo.
Ieri am avut o astfel de părtășie. Cu o mică echipă ne-am deplasat la Manandona. Am cântat laude lui Dumnezeu, eu am predicat, apoi pastorul Samisoa și Patrice, lucrător în biserica din Mahazina au continuat împărtășirea Evangheliei și rugăciunea pentru oameni.

Au fost și oameni beți care au încercat să împiedice lucrarea, dar Dumnezeu ne-a dat biruință.


Saitis Marcel  – Misiune Madagascar

Acest articol a fost publicat în Madagascar. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.