Marturie Crestina Fratele Mohamad, musulman intors la Hristos

agnus dei - english + romanian blog

marturie-musulman-convertit-la-hristos

„Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine. – Ioan 14:6

Eu, pentru mine, cred ca e un har mult mai mare decat pentru cei din jurul meu pentru ca eu stiu si sunt convins de unde m-a scos Dumnezeu.

Musulmanii, cand se roaga rugaciunea asta de 5 ori pe zi, citesc acest capitol scurt si aduc blestem asupra crestinismului si asupra evreilor.. Am avut in mine o ura in dreptul celor crestini si in dreptul evreilor pentru ca in tara Libanului a fost un razboi civil si razboiul a durat foarte mult. Ne-am luptat impotriva crestinilor. Ne-am luptat impotriva evreilor. Si pentru ca m-am nascut intr-o familie de musulmani care in mintea lor credeau, si eu la fel, ca numai daca esti musulman esti bun si credincios adevarat pentru ca tu il urmezi pe Allah si pe profetul Mohamed. Lucrul acesta…

Vezi articol original 1.615 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.