CÂND CRONOMETRUL TACE MULT 

Mi-am cumpărat un cronometru

Și vreau ca să măsor cu el

Secundele,  minute, ceasuri

Ce le petrec cu Dumnezeu 
Nu, nu mai vreau ca să mă mintă

Înșelătorul lucifer

Căci au trecut câteva zile

Din anul nou și sunt la fel
La fel furat și dus cu vorba

De gânduri planuri câte-mi vin

Să-mi schimb serviciul și mașina

Să fiu mai liber să mă-nchin
Și ziua trece și-apoi seara

Mă-ntorc acasă istovit

Și mă grăbesc să-mi caut patul

Iar cronometrul stă oprit.
Și dintr-o dată cu mirare

Arunc privirea-n calendar

Căci iar e gata săptămâna

Și-apoi regrete multe-apar
O Doamne sunt așa nevrednic

Nu îl mai simt pe Duhul Sfânt

M-a luat valul lumii iară

Și sunt robit de-acest pământ
Da ăsta e deznodământul

Când cronometrul tace mult

Ți se termină untdelemnul 

Și-ți pierzi puținul ce-ai avut
Nu poți să-mparți dacă tu n-ai 

Nu poți să ceri dacă nu dai

Nu poți sa-arăți dacă nu ai

Nu poți trimite când tu stai
Deci te gândește de pe-acum 

Care ți-e ținta și-al tău drum?

De cronometrul bate mult

Vei fi mai plin de Duhul Sfânt
Reține nu e neapărat

Să crezi că-n anul ce-ai intrat

E tot al tău, n-ai cum să știi

Căci Cel ce vine va venii 
Și poate spune-n dreptul tău

Ți-am dat orice, dar rodul tău

Nu e decât frunziș uscat

Și-am hotărât să fi tăiat.
Cine te va scăpa îmi spui?

Revino-ți ești în via Lui

Tic ,tac, se duce viața ta

Curând la judecat-om sta. 
Prin versurile care le-am primit în dimineața aceasta, nu vreau decât să vă îndemn ca să vă măsurați foarte bine timpul pe care Creatorul îl mai lasă fiecăruia dintre noi.Oameni buni nimic nu ducem cu noi, totul e material de foc. Vă îndemn să căutăm mai întâi de toate Împărăția Lui Dumnezeu,ptr că cei ce fac astfel vor fi plini de Duhul Lui Dumnezeu, și de restul va îngrijiri El. Dumnezeu să ne binecuvinteze pe toți cu înțelepciunea care vine de sus. Cu Domnul înainte. 

Ghiță Wagner

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

