Adi Hentea are nevoie de ajutorul lui Dumnezeu… dar şi de al nostru! – UPDATE

cetatea de piatră

Am vorbit azi dimineaţa (în Cleveland, spre seară) la telefon cu Adi Hentea. Era după patru ore de operaţie la ochiul pe care medicii vor să-l recupereze în mare parte. Asta însemnând pentru Adi şansa de a vedea lumea din jur!

A fost ceva absolut impresionant să-l aud pe Adi, cel care obişnuieşte să-mi spună „frăţică” de când ne-am cunoscut cu mulţi ani în urmă, povestind cum este după operaţie. De altfel, pe internet a apărut şi o scurtă înregistrare cu el.

Nu ştiu câtă lume îl cunoaşte aşa cum îl cunoaştem noi, cei care am avut privilegiul să-i fim aproape, fie ca simple persoane, fie ca muzicieni. Ştiu că Adi este aşa cum trebuie să fie un artist adevărat, adică modest şi totuşi conştient de valoarea sa! Mi-a fost drag să-l aud şi să constat că nici în momente ca acestea nu şi-a pierdut încrederea în Dumnezeu şi nici…

Vezi articol original 374 de cuvinte mai mult

Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.