V O R B E 


Zilele astea am auzit de mai multe ori expresia: ” Dumnezeu face politică!” 

Oare punem aceasta expresie si in noul Statut al Uniunii Baptiste, la care tocmai se lucrează!?

Când s-a formulat Statutul actual, in anul 2007, (el a fost aprobat de Guvern in 2008) Congresul a votat că pastorii n-au dreptul să facă politică.

Eu eram atunci consilier județean. M-am conformat si m-am retras din viata politica. 

Astazi aceeași lideri, care atunci afirmau că e păcat ca pastorii să fie angrenați în viata social-politică, ne spun că „Dumnezeu face politică”. 

Să înțeleg că dacă Domnul e atât de angrenat în această activitate au si slujitorii Bisericii dreptul să se implice în acest domeniu? 

Eu am fost mereu consecvent în privința implicării, dar observ că unii sunt când într-o extremă, când în cealaltă! 
P.S. Am aflat că într-un oraș din vestul țării zilele viitoare va fi o conferință interesantă despre familia traditională(Biblică). 

Sursele spun că invitat ar fi domnul Călin Popescu Tăriceanu! Il recomanda experiența in acest domeniu! 

Cică de activitatea si votul domniei sale ar depinde organizarea si chiar rezultatul viitorului referendum!!

Ionel L. Țuțac

Acest articol a fost publicat în Vorbe rostite ..... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

