Vești din Mongolia


Vă mulțumim pentru că ne sunteți alături prin rugăciuni, cuvinte de încurajare și susținerea financiară!

Dumnezeu să vă răsplătească !

Dragii noștri,

      Au trecut 2 luni de când ne-am întors în Mongolia și de când v-am scris ultima scrisoare. Cu ajutorul Domnului, ne-am readaptat la viața de aici, am reluat slujirile în care eram implicați, dar și altele noi. Reîntorcându-ne în biserica “Viață din belșug” am transmis mesajele și versetele de salut de la bisericile din România pe care le-am vizitat și au fost foarte încurajați și bucuroși să știe că vă gândiți la ei și mijlociți în rugăciune pentru lucrarea de aici.

  Continuăm învățarea limbii mongole, slujirea la programele de duminică ale bisericii, întâlnirile de rugăciune și studiu biblic de miercuri și cele de creștere spirituală, cu 3 tineri mongoli. Am reînceput întâlnirile de tineret de sâmbătă dimineața, unde au început să participe și câțiva adulți datorită lecțiilor de limba engleză. Betty continuă clasele de gătit și seminariile de echipare a surorilor care slujesc la școala duminicală și a început educarea copiilor noștri în sistem homeschooling (școală acasă).

 

       Deoarece păstorul bisericii cu care slujim a predat la școala biblică în ultimele 4 săptămâni, ne-a rugat pe noi să preluăm câteva din responsabilitățile lui. În aceste împrejurări, am organizat o duminică a mulțumirii pentru toate binecuvântările pe care Dumnezeu ni le-a dat, iar în prima duminică a lunii noiembrie, un program special de rugăciune pentru biserica persecutată.

 

      Vă povesteam când eram în țară, despre problemele cu care se confruntă unele familii din biserica noastră. La începutul lunii iulie, Jacky (soția) a ales să-l mărturisească pe Domnul în apa botezului, iar câteva luni mai târziu s-a înscris la cursurile unei școli biblice din dorința de a-L cunoaște pe Dumnezeu mai mult. În aceeași perioadă, datorită unor datorii pe care nu mai putea să le achite, soțul necreștin a ales să plece de acasă, părăsindu-și soția și fetița de 3 ani. A spus că se va întoarce după ce va strânge suficienți bani ca să-și plătească datoriile. Ne-am rugat pentru ei și v-am provocat și pe unii dintre dumneavoastră să mijlociți în rugăciune ca Dumnezeu să aducă rezolvare în această problemă. În urmă cu câteva săptămâni, mare mi-a fost bucuria să îi văd împreună într-o cafenea, vorbind și răsfoind două cărți: o carte creștină despre administrarea finanțelor și Biblia. Continuați să mijlociți ca Dumnezeu să atingă inima acestui bărbat (Bayaraa).

 

     În două weekend-uri din luna octombrie, am avut bucuria de a participa la două conferințe. Prima conferință “Moms in prayer/Mame în rugăciune” a încurajat mamele venite din multe provincii ale Mongoliei să se roage în mod frecvent și strategic pentru copiii, profesorii și școlile acestora. A doua conferință, organizată de John & Lisa Bevere a durat 3 zile și a strâns un număr de peste 3000 de credincioși veniți din toate provinciile Mongoliei. A fost un eveniment unic pentru biserica creștină mongolă, unde mulți credincioși au auzit glasul lui Dumnezeu chemându-i la apropiere de El și slujire. Așteptăm să vedem cum Dumnezeu va lucra întărindu-și poporul și folosind biserica mongolă pentru binecuvântarea multor! 


Pentru susținerea lucrării din Mongolia, vă rugăm să folosiți conturile APME de mai jos, 

cu specificația „pentru FAMILIA BESOIU”.  

NOU! Puteți face donații și direct cu cardul pe site-ul APME http://www.apme.ro/doneaza/

Raiffeisen Bank – APME

RON – RO50 RZBR 0000 0600 0793 3608

EUR – RO33 RZBR 0000 0600 0793 3623

USD – RO59 RZBR 0000 0600 0793 3640

Swift Code: RZBR ROBU​​

Banca Transilvania – APME

RON – RO20BTRLRONCRT00G8971802

EUR – RO32BTRLEURCRT00G8971801

USD – RO45BTRLUSDCRT00G8971802

Swift Code: ROBTRL

Familia Besoiu

Acest articol a fost publicat în MIJLOCIRE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.