17 noiembrie Ziua Internațională a Prematurității


Da,sunt mama de prematur!…Si sunt nu doar mândra…sunt fericita! Si nu doar atât, sunt bucuroasa ca Dumnezeu ne’a ales pe noi sa-i fim parinti acestei minuni,acestei creatii ,acestui înger numit Markus😙😚😙

Îi multumesc Lui Dumnezeu pentru aceasta experienta,îi multumesc Lui pentru o sumedenie de experiente! În ultimi doi ani si noua luni am vazut,trait,simtit multe lucruri minunate,care daca nu eram mama de prematur nu stiam ca sunt oameni care traiesc aceste experiente.

Îi multumesc Lui Dumnezeu pentru ca mi-a dat ocazia,ca m-a ales sa fiu mama de gemeni😊ceva divin,ceva minunat ,ceva ce nu poti simti doar daca traiesti😊

Multumesc Lui pentru ce a ales sa faca cu viata mea .Îi multumesc pentru cele mai negre momente din viata mea,pentru ca atunci am putut sa-l simt , sa-i vad puterea si sa simt cum ma ridica.

A fi mama de prematur e ceva Divin! 

Narcisa Buzilă 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.