Vești din Madagascar- Casa pastorală Betafo


Acum 2 ani împreună cu comunitatea din Betafo am început construcția casei pastorale Assemblee de Dieu din localitate. Pastorul Mamy a deschis serviciul divin și apoi ne-am apucat de fundație.
De atunci, am tot ajutat puțin până ce casa pastorului Mamy a fost ridicată. Încă nu este gata. Încă doarme în biserică împreună cu familia. Dar am avansat. Încă nu are ferestre. 


Noi l-am ajutat cu fundația, pereții de la parter, structura de lemn a acoperișului și tabla de pe acoperiș. Comunitatea penticostală, credicioșii din biserică l-au ajutat cu cărămizi pentru etaj. 


Deja se vede o lucrare în roșu, dar mai este destul până ce va intra în ea. Vă mulțumesc tuturor celor care v-ați implicat pentru această lucrare. Puțin din România, puțin din Franța, puțin din Reșița și Hunedoara, puțin din America, așa s-a adunat de o casă în faza în care o vedeți.


Casa aparține Bisericii, nu păstorului, deși păstorul este cel care o locuiește.

Acest proiect a fost un efort comun atât al nostru, ca misiune română în Madagascar, cât și al prietenilor noștri din diferite părți ale lumii: Franța, România, SUA. 


Vă prezint stadiul la care s-a ajuns cu casa pastorală, iar dacă Dumnezeu vă pune pe inimă să mai dați o mână de ajutor, nu ezitați să o faceți pentru binecuvântarea Bisericii Assemblée de Dieu din Betafo și pentru pastorul Mamy.

Misiune Madagascar

Acest articol a fost publicat în Bucuria sufletului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.