Veşnic nemulţumit!

The good fight

Sunt împreună cu Adriana, soţia mea, de foarte mulţi ani. Anul acesta am împlinit 10 ani de la căsătorie. A fost un moment oarecum trist pentru că eu eram în penitenciar, însă Dumnezeu în bunătatea Lui, aghita-si-adriana-ignat aranjat lucrurile în aşa fel încât cu doar o zi înainte de împlinirea celor 10 ani am primit vizită. Astfel am putut petrece 3 ore cu soţia mea, vorbind depănând amintiri, uitându-ne la prezent şi mulţumind Domnului Iisus Hristos pentru familia noastră pe care o avem împreună cu cei trei băieţei pe care Dumnezeu ni i-a dăruit. După acele 3 ore Adriana a trebuit să plece, iar eu m-am întors la camera de deţinere. Mi-aş fi dorit ca acele 3 ceasuri să nu se mai sfârşească niciodată.

Stând întins în patul din celulă m-am gândit astfel: Ce contrast puternic, atunci când eram liber, iar întâmplarea făcea ca Adriana să facă anumite lucruri care…

Vezi articol original 761 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Amintiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.