NEWSNET CREȘTIN, Daniel Lupșa și Otrăvirea fântânilor


NEWSNET CREȘTIN, Daniel Lupșa și Otrăvirea fântânilor
(Otrăvirea fântânilor este o tehnică de manipulare prin care sunt prezentate informații adverse despre o țintă cu intenția de a discredita tot ceea ce spune acea persoană.)
                                 N O T I F I C A R E 

adresată administratorilor site-urilor NewsNet Creștin (http://newsnetcrestin.blogspot.ro) și Vestea Bună 

https://vesteabuna.wordpress.com
Prin care vă solicit următoarele:
• Înlăturarea imediată a articolului „Când e nevoie de un ”baptist moderat”!” publicat în cadrul platformelor dvs online cât și pe conturile de socializare ale publicațiilor, care are un caracter denigrator, defăimător şi jignitor la adresa mea şi care lezează drepturile la onoare, demnitate şi imagine.
• Prezentarea imediată, în mod public, a scuzelor dumneavoastră în cadrul platformelor online pentru afirmațiile denigratoare, defăimătoare și jignitoare publicate.
Nu am spus ce mi s-a spus să spun și nu sunt disident al Bisericii Baptiste, chiar dacă de multe ori am avut alte păreri și alte abordări decât liderii cultului.

Mi-ar fi plăcea să pot da dreptate să vă dau dreptate atunci când mă faceți mincinos când prezint starea bisericii de astăzi, dar din păcate realitatea este alta. Și oricum discuția nu era numai despre mediul evanghelic, ci despre biserica creștină în general. 
A fi moderat nu este nicidecum necreștin sau anti-creștin, așa cum lăsați să se înțeleagă prin articolele pe care le promovați. A fi moderat înseamnă a fi chibzuit, a fi înfrânat, cumpătat. Aș zice că se impune pentru creștini să fie moderați.
Într-un fel mă onorează că mă vedeți „un baptist moderat” pentru că de multe ori am avut și eu excesele mele, pe care am căutat să le corectez. 
În ce privește familia, susțin în mod nemijlocit familia formată dintre un bărbat și o femeie, dar cred că în această luptă la nivelul societății abordarea ar trebui să fie altfel: nu cu instigare la ură socială sau la dispreț față de anumite instituții, nu prin manipularea emoțiilor oamenilor, ci prin argumente raționale valide, cu o atitudine care să fie în acord cu statutul de creștini.

Acest articol a fost publicat în COMUNICATE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.