FOARTE, FOARTE APROAPE… 

Popas pentru suflet

Pentru că mi-am exprimat devreme, clar și irevocabil poziția față de candidații la președinția Americii, reacțiile de tot felul nu au întârziat și continuă să apară.

Ce-i drept, puține, unele sunt prea extreme ca să le dau atenție. Dintre cele negative, cele mai multe sunt de bun simț, sincere și justificat îngrijorate de viitorul acestei țări. Respect acest mod de gândire, chiar dacă nu îl împărtășesc întrutotul.

Dintre prieteni, sunt câțiva sincer dezamăgiți și dezamăgirea lor mă întristează, dar prețuiesc prietenia lor și sper să putem depăși momentul.

Unii m-au contactat direct și nu am făcut economie de timp să-mi explic punctul de vedere. Alții m-au bârfit cu voce tare… ca să aud. Am auzit și nu sunt supărat.

Înainte de a-mi justifica încăodată poziția, este important să înțelegem că nu ne putem erija în arbitri și factori determinanți ai procesului electoral american. Mestecăm și noi în picătura noastră, fără…

Vezi articol original 722 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.