Vești din UGANDA

Multa pace dragi frati si surori din biserica Izvorul VietiiDomnul sa va binecuvanteze, sa reverse peste voi pacea si harul Sau

Va scriem cu drag noi vesti din Uganda


Chiar daca anotimpurile alterneaza intre cel ploios si cel secetos, totusi nu trec mai mult de 3 saptamani fara sa ploua. In aceste conditii am plantat semintele si rasadurile de care va scriam in scrisorile anterioare si Domnul a dat destula ploaie in ultima vreme si legumele plantate au inceput sa creasca. Totusi la una dintre aceste ploi am avut parte de o inundatie care a afectat intr-o oarecare masura gradina.  

La inceputul acestei luni, impreuna cu doi dintre colegii nostri cu care lucram impreuna pentru a asigura cat mai bune conditii copiilor, am organizat cumpararea de noi ustensile pentru bucatarie, din capitala si ne-am mai intersat de unde si cum sa achizitionam alte lucruri necesare in campus. Luna septembrie a fost o luna cu multe zile de vacanta si astfel ca nu am avut toti copii aici si aceasta ne-a ajutat sa rezolvam alte probleme administrative.


Avand mai mult timp la dispozitie am resusit sa mergem si in alt oras, numit Hoima, aflat mai la nord. Acolo am impartit pe strada Nou Testamente si am stat de vorba cu oricine voia sa auda despre Scriptura, le-am dat invatatura la cativa dintre cei care s-au adunat in grup langa noi.

Ne-a parut rau ca nu am luat mai multe Nou Testamente cu noi pentru ca multi au auzit ca daruim la fiecare gratuit Testamente si veneau sa ne mai ceara si acestia. Am fost si in satele din jurul nostru pina la 10 km de noi si am impartit Nou Testamente si am vorbit din Scriptura cu toti cei care doreau sa cunoasca mai mult despre Dumnezeu.


Este si aici deasemenea o dorinta insetata din partea oamenilor de a cunoaste despre Scriptura, despre Dumnezeul viu si adevarat care poate aduce mantuire tuturor. Multi au mai auzit ceva, unii de la altii, dar nu au avut acces la Cuvant, (nu au suficienti bani pentru a-si cumpara o Biblie). Am impartit si in aceste localitati din jurul nostru o multime de Nou Testamente dar si aici nu au fost indeajuns si am revenit in anumite locuri pentru a darui mai multe.


Este multa nevoie de a fi ajutati acesti oameni, aceste suflete sa primeasca educatie si in scoli si invatatura cat mai multa din Cuvantul lui Dumnezeu care aduce eliberare si viata. Sunt multi oameni foarte saraci peste tot in jurul nostru si am fi vrut sa putem sa-i ajutam cu cat mai multe lucruri nu doar cu Cuvantul lui Dumnezeu dar acest lucru este mult mai dificil.

Ne rugam insa, si va chemam si pe dumneavoastra sa va rugati pentru ei, ca toti cei care au primit un Nou Testament sa-l citeasca si sa-L recunosca pe Isus Hristos ca Domn si Mantuitor in vietiile lor si ii incredintam in mana Domnului, asigurandu-ne ca astfel cercetati de Duhul Sfant vor invata cum sa primeasca binecuvantarea si dragostea lui Dumnezeu.

Am vizitat unele familii dezavantajate, pe care le-am ajutat material asa cum ne-am putut permite si le-am dat invatatura din Cuvant, ne-am rugat pentru ei si i-am binecuvantat. In toata aceasta perioada de timp am cunoscut o multime de persoane noi cu care am interactionat in diferite moduri si ne bucuram foarte mult ca am putut face toate acestea cu ajutorul lui Dumnezeu si spre slava Sa.​

 

Spre sfarsitul lunii am mers sa vizitam o biserica penticostala din Kampala unde am fost invitati de o persoana, cu care ne-am imprietenit la banca locala. In aceiasi zi am vizitat si un slam (un cartier foarte sarac cu oameni veniti din toate zonele tarii) si mai multi prieteni din capitala pe care i-am cunoscut in ultimile lunii.


Am vizitat SLAMUL impreuna cu un prieten de la o organizatie crestina din Kampala si ne dorim sa revenim ca sa putem ajuta si acolo cat mai mult in masura in care ne putem permite. Ne bucuram ca am vizitat unul dintre aceste slamuri. Dumnezeu a creat pentru noi diferite oportunitati in care am putut sa-L slujim pe El si sa ne aducem aportul la implinirea planului Sau si in locuri aflate la distante mari de noi, locuri unde ne-am simtit foarte utili.

Va rugam sa fiti in continuare cu noi si sa ne sprijiniti in rugaciune pentru:

– A avea intotdeuna calauzire divina si claritate prin Duhul Sfant in tot ceea ce facem si ce va trebui sa facem in continuare pentru a implini planul si voia Sa

– A putea sa fim un ajutor nu doar spiritual pentru cei ce cauta pe Dumnezeu printre acesti oameni, ci si sa fim deasemenea o binecuvantare emotionala sau materiala

– Sa fim paziti si ocrotiti de Dumnezeu in tot ceea ce facem si in orice loc in care vom merge pentru a raspandi mai departe Cuvantul lui Dumnezeu

 

Va multumim foarte mult si va imbratisam cu multa dragoste

​​​​​​​​Marius si Margareta

​ 

​​​​

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.