Dragul meu copil, nu te da bătut, perseverează!


Trăim într-o lume grăbită, grăbită și așteptăm ca toate evenimentele să se deruleze repede, ca toate lucrurile să acționeze rapid și doar în folosul nostru ( cine mai are timp in era repeziciunii și de alții? ) . Ești obișnuit să apeși un buton și gata iese cafeaua, sa atingi cu degetele un ecran fin si o lumea întreagă apare înaintea ta.
Și uite așa, ne mirăm când auzim de la tot mai mulți copii : ” Nu, nu mi-a ieșit din prima, nu mai fac nimic” , ” Nu pot, mă dau bătut! ”. ” Păi ai încercat doar o singură dată! ” ” E suficient, nu mai încerc deloc pentru că nu-mi iese! ”
Mi se pare așa nimerit să mai încetinim , să ne mai oprim , să -i învățăm pe copii despre răbdare și perseverență.
” Ei, îmi spui tu mie povestea unor oameni din vechime…cu ce mă ajută pe mine? Erau alte vremuri… ”
Este drept, erau cu totul și cu totul alte vremuri, dar noi profităm acum pentru că unii oameni au știut să fie răbdători și perseverenți și au inventat, au descoperit atâtea lucruri de care noi ne folosim astăzi.
Sunt câteva cărți foarte bune pentru copiii de peste 6-7 ani. Noi le-am împrumutat să le citim de la prietenii noștri. Mai multe detalii despre ele aici pe blogul Mic atelier de creație.
Vor afla cum datorită curajului unor oameni, astăzi folosim telefoane, oamenii nu mai mor din cauza unor boli foarte grave și multe altele.
Toți acești oameni mari ( Benjamin Franklin, Maria Sklodowska- Curie, Louis Pasteur, Guglielmo Marconi) au perseverat. Experimentele lor nu au ieșit nicidecum din prima! Ci chiar dupa zeci de încercări!

Pentru mai multe detalii accesați următorul link:

Sursa: https://ursuletinazdravani.com/2015/10/06/dragul-meu-copil-nu-te-da-batut-persevereaza/

Acest articol a fost publicat în Bucuria sufletului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.