Marius Reikeras sanctionat de Tribunalul din Bergen

agnus dei - english + romanian blog

Marius Reikeras FOTO Marius Reikeras

De la Marius Reikerås, 26 septembrie 2016

Dragi prieteni.
Astăzi, lupta si munca mea pentru Drepturile Omului în Norvegia, a fost declarata  ilegala de către instanța Orasului Bergen.
Nu mi sa permis sa fiu present la proces.
Hotărârea instantei nu este definitivă și va fi apelata, dar am decis să protestez împotriva acestui regim diabolic, prin încetarea  de a mai  lucra pentru Drepturile Omului în Norvegia.

Voi continua și voi accelera activitatea mea pe plan internațional, pentru ca lumea are nevoie să fie conștienta de crimele împotriva umanității care are loc aici, și modul în care regimul opreste in mod delibert vocile celor care încearcă să i se impotriveasca.
Din acest moment, nu voi mai fi pe Facebook iar protestul va continua până când am garanțiile necesare ca nu voi mai fi hartuit de autoritatile norvegiene.

From Marius Reikerås, 26 September 2016

Dear friends.

Today my Human Rights work in Norway, has been found to…

Vezi articol original 252 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.