V O R B E 


La ghișeu e un domn nervos, în vârstă, care se răsteşte la toți clienții. O doamnă de la coadă comentează, după care alții îi urmează exemplul. Am fost tentată să fac la fel. Însă m-am gândit cu ce l-aş ajuta sau i-aş îmbunătăți viața dacă aș face asta. Așa că, în schimb, m-am trezit că spun: 

– Cu siguranță domnul a avut o zi grea, are probleme, și nu își dă seama că e supărat pe noi… 

Surpriză pe fața lui, surpriză pe fața celorlalți.  

– E viața grea, domnișoară, așa e… probleme de sănătate. Dar mulțumesc că mi-aţi adus aminte acum să zâmbesc! 

– Păi nu? Vă înțelegem că e greu… 

– Domnul să vă dea sănătate și fericire în viață, domniţă!

L-am lăsat tot numai un zâmbet, spre deosebire de când am intrat și era încruntat. Ce mult contează reacția omului la ce i se dă. Câteodată tot ce e nevoie e să te pui în locul celuilalt și să arăți dragostea lui Hristos.

Alina Ilioi

Acest articol a fost publicat în Vorbe rostite ..... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.