Istoria unei fotografii “regale”

A fost facuta in biserica romana baptista din Los Angeles, pastorita de Petru Popovici. Dansul este primul din stanga, al doilea sunt eu, al treilea, in spatele familiei regale, este Nicolae Radoi, prietenul meu mai …mare.
Nu intelegeam emotia extraordinara a fratelui Pitt. I-a destainuit regelui ca a facut parte personal din garda regala. Fratele Ion Vasile a cantat un cantec necunoscut mie. Am inteles ca era Imnul regal. Multi batrani aveau siroaie de lacrimi pe obraji. Eu ma tot foiam, insolent si neceremonios, neintelegand cum prezenta acestui mosulet gangav putea trezi in oameni pe care-i respectam emotii asa de puternice …
Multumesc frumos celui ce mi-a trimis-o chiar azi, cand sunt la Detroit, in țara românilor liberi … veniți de pretutindeni să se inchine in fața altui tron și a unui alt Împărat, veșnic.

Sursa: 

https://barzilaiendan.com/2016/09/04/istoria-unei-fotografii-regale/

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.