ALEGEȚI ASTĂZI CUI VREȚI SĂ SLUJIȚI 

Acum, temeţi-vă de Domnul şi slujiţi-I cu scumpătate şi credincioşie. Depărtaţi dumnezeii cărora le-au slujit părinţii voştri dincolo de Râu şi în Egipt şi slujiţi Domnului.

Şi dacă nu găsiţi cu cale să slujiţi Domnului, alegeţi astăzi cui vreţi să slujiţi: sau dumnezeilor cărora le slujeau părinţii voştri dincolo de Râu, sau dumnezeilor amoriţilor în a căror ţară locuiţi. Cât despre mine, eu şi casa mea vom sluji Domnului.” – Iosua 24:14-15
Trăim într-o lume în care familia este predispusă la multe pericole și nu numai . Copii , Tineri , Adulți , Părinți și Bunici au nevoie ca ASTĂZI să se decidă cui vor să slujească . 
Alegeți să slujiți cu ceasul Domnului pe mână .

Mâine este ora indicată de cel rau . Astăzi este ora indicată de ceasul Domnului ! 
Eu și familia din care fac parte am ales ca și motto în viața de familie cuvintele lui Iosua care spun astfel : ” Cât despre mine eu și casa mea , vom sluji Domnului. ” 
Modelul de slujire din casa voastră să fie Domnul Isus și nu altcineva ! Eu zic : Slujiți Domnului cu bucurie ! 
Doamne vreau să te slujesc cât voi trăi ! 
Cu drag Gabriel Bădița

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.