Când unii baptiști își schimbă convingerile… Viorel Iuga

agnus dei - english + romanian blog

Biserica church

CITESTE – America: Baptiştii de Sud resping căsătoriile homosexuale, avortul, transgenderismul

Când unii baptiști își schimbă convingerile…

Astăzi, veștile pozitive sau negative circulă repede. Ocazional, din diferite motive și pe diverse canale suntem informați despre baptiști care își schimbă convingerile. Cum să acționăm?
În primul rând, la fel ca în oricare altă situație, ar trebui să verificăm dacă știrea este adevărată sau falsă. Nu tot ce apare pe internet sau în media este adevărat. Apoi, dacă știrea este autentică, trebuie să știm că și până acum, nu toți baptiștii au fost baptiști. A fost o vreme când și eu credeam că toți baptiștii sunt la fel. După ce am început să circul mai mult prin țară, am constatat că baptiștii au multe valori comune, dar există și domenii în care înțeleg și practică lucrurile nuanțat. Când am început să ies în afara țării și în afara Europei, am aflat…

Vezi articol original 372 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Bucuria sufletului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.